Tuesday, May 15, 2007

pending posttt ...... "KLIBF 2007"





sepanjang seminggu pesta buku heh 3 kali gak aku merayap kat situ ... hari pembukaan g ngan yan, g time balik keje, tp time nie angin aku tak baper nak baik so just survey jerlah ......

2nd time gie ngan along business, jumpe die pas keje .... hemm kali nie borang few books ... tp biaselaa keje mase bape jam sgt lah bole spend mase kat situ .. hr suda malam hiksss

pastu besok nyer pegi lagi ahahha hari sabtu balik dr keje amik train truss g putra, g sensorang heh puas aku merayap... dalam 4 jam lebey gaklaaa .... hehe takde la memborong sgt dok membelek jer lebih .... aku kan ske nengok buku berwarne warni hehehe ....

rase nyer paling best pegi last year .... aku g last day die, kiree berbaloi gak klu betul2 pandai cari.... kire time nie lelong time ... dan yg paling best spend time ngan hajar :) ... miss u so muchhhhhhhh .....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home