Wednesday, August 15, 2007


















cube tenung gambo inieh dgn penuh perasaan, ensem tak mamat nie? penuh bergaye erk care die :P ...... penari mamat nieh ... hahah aku bukan nak citer pasal mamat nie pung, bace mag. men health tueh tp bukan tu juga yg aku nak citer ...

aku kan mmg sker belek majalah nie ... dah salu aku bukak m/s die nie nengok deko umah die, tp mlm td wat aku tergelak-gelak sensorang .... punyerlah macho stail duduk, sekali pegang buku terbalik muahahaha nie mesti photographer die ckp "ok yew posing ala2 ngah bace buku .. ok fokus dan khusyuk gitue ... hehe takde la org nak perasaan gambo tue kot .. sabb name pun maj deko .. org dok nengok deko umah die la kot .. aku jerk terxplore lebih hahaha

okies dokies nak balik lahhh ...... daaaa

1 Comments:

Blogger ibnuesa said...

aslkm puan:)..cmana reunion kat kl sentral or mana ntah baru2 ni:) moga allah mudahkan segala urusan ya:)

10:18 PM  

Post a Comment

<< Home