Friday, August 01, 2008

31.07.2008

dah penghujung julai rupenyer ..... lately aku mmg sgt bz ... hari nie br perasaan
Arwah fadil dah 11 tahun pergi dan Anim dah 2 minggu meninggalkan kami ... sampai hari bile hati teringat rase mcm semuanya masih baru ...

Nim aku rindu ko, aku rindu semua tentang kite ... kat sini tak macam kite dulu, mcm ko ckp ..... " kat mktab ramai yg kwn sbb nak amik kesempatan, nk tumpang assigment. yg kwn btul2 dgn kte pn sorang 2. cam yang i cter kt u dulu mase i kt mktb. Pepepun, korang la d best. Wpn kte gdh, merajuk, tp kte merajuk n mrh pada bende yg btul coz kte mcm family kan ??? ...."

Sampai hari nie aku sentiase rase ko dkt .... ingt time kat itm klu aku skit pms mesti ko tolong urut kaki mule-mule aku cam pelik sakit perut tp urut kat kaki rupe nyer punce dr situ ... kate ko ... ko takut katak .... nengok gambo katak pun dah jerit hehehe aku yg jahat siap cr gambo katak pastu bg kat ko hahaha siap tercampak buku.... bile merajuk masing2 senyap tapi nanti baik sendiri tanpa simpan dlm hati kat sini aku byk makan hati .... buat aku rindu pada waktu dulu ... walaupun kite jauh ko antara sahabat yg rajin bertanye kabar, bertanye perkembangan kenkwn ... dan terime kasih kerana sudi amik berat ttg aku kat sinik ... rupe nyer ko bertanyekan perihal aku kat mila .... aku jd terlalu rindu bile kenangkan sumer ttg kite dulu ....

Sungguh aku bersyukur diberi kesempatan untuk mengenali kamu dan sahabat-sahabat kite yang lain ... Aku sentiasa doakan kesejahteraan ko disana moga, tenang dan aman bersemadi bertemu yang SATU ....

Al-Fatihah ......

0 Comments:

Post a Comment

<< Home