Monday, May 18, 2009




nie lah keadaan aku hari nieh heheheh bermalas-malasan kat umah,

Semalam 16 Mei 2009 -Hari Guru kalu dulu waktu kecik aku yg dok meraikan utk cikgu-cikgi kat sekolah, bile abis sekolah aku da ignore da hari nie hehehe tak mengenang jasa cikgu betoi hiks .... bile habis u kenkwan sebok apply kpli aku habis-habisan ckp takmo hahahaha setelah 3 thn bekeje aku mule pk ttg sesuatu yg lebih jauh sampai bile aku nk keje dgn bidang yg aku sendiri tak sure, lame gak dok pikio betul ke keputusan aku yg satu nieh ... last2 aku submit gak online application hehhe tak ramai yg tahu, lepas tot tet tot tet akhir nyer aku jejak kaki kat Institut Perguruan Darulaman..... walaupun belum serah 100% jiwe tp aku follow jerk gerak hati nieh, dan cinta berputik saat aku jejak kaki ke Sekolah Kebangsaan Batu Lapan, kenangan ngan anak-anak kat sana masih segar lagi ... hiks lame lak intro aku nak citer pasal Hari guru sekolah aku erk ekekkekeke

Okeh Semalam pengalaman pertama aku menyambut hari Guru kate nyer, well ade nyanyi2 ade sukaneka, serakoke hehehe name betul die karoke.,nie cikgu2 la yg jd peserta aku layan sukaneka jerk, seronok ke erk, mcm biase jek, takde ape yg menariks utk aku story mory cume time nyanyi lagu Pendidik Bumi Kenyalang ade sebak sket bile dgr lirik die, yerlah kaadang2 terlepas gak rungutan dari mulut nie tp tu kan da tugas yg di beri ..... hahah dulu time kat maktab pes time nyanyi lagu kami Guru Malaysia pun aku touching2 gak hahahaha rase mcm beso nyer tanggugjawab hik kekadang aku ni berjiwe patriotik gaks wakakaakka poyo ... Balik dari sekolah terus memerap kat umah, letih rase nyer da dua malam aku tido kol 3 lebey ....

Hari nie, walaupun malas nak kuar sebenar nyer terpakse gak gigih2 gie sekolah amik paper exam utk esok, then g paso jap beli lauk, n tempah jia weng utk 29 Mei nie hoyeyeyeye tarikhssssssssss yg begitu mengujakan untuk aku muahahhaahhaa, aku mmg dah giler rindu kat kampung halamanssss hahahahaha ....

things tat i missssss mosttttt

setelah hampir 6 bulan aku terperap kat sinik takde lain yg aku rindu, aku nak nengok muke2 yg aku sayang depan mate aku hahahha nak pandang mak, abah, adik bradik aku dan anak-anak buah aku ... well kalu aku tipon aku borak biase2 jerk hehehe takde la aku cakap aku rindu dieorng pun hehehhee tp dalam hati DIA saje yg tahu....

tue jerk yg paling aku rindu,

rindu sipi2 tue banyak la jugak tp biarlah bukan bw ke mane pun hahahaha .....
mcm rindu klcc wakakakkak ni yg nak poyo jap nie even nothing left there but d memories still the sweeettttttttttttttest ting dlm idop aku nieh hiksssss

hahahaha da takde idea plak nak tulis kah kah kah nak tido lah .... daaaaa
p/s citer ni utk hari ahad tp skang da hr senin ler ......

1 Comments:

Blogger GRuNGe said...

Wah wah wah. Best gak ko tulis. Maklumlah, cikgi menulis. Seronot gak aku baca. Tak sesia aku tidur lambat, dapat gak baca coretan hari Ahad, bawak ke hari Isnin ko.

1:49 AM  

Post a Comment

<< Home