Friday, August 15, 2008

Sape kate cikgu seni senang ... ikut nawaitu k .. klu ajar seni hanya untuk cukupkan waktu yes mmg senang ... pada aku untuk asah bakat yang ada pada anugerah-anugerah kecil nieh ..... memang selalu target tak tercapai sbb pemahaman murid agak slow tp dieorng sgt teruje nak buat ... baru-baru nie time blik kl bukak cerite ngan kenkwn lain pasal student dieorg ... so mmg ade beza pemahaman murid bandar dan kg ... lagi satu kebanyyakkan student aku time seni mmg cikgu masuk wat gamba lukis n warna jarang cikgu gune silibes.... ermm tipu lah aku tak pernah naik angin ngan peel bebudak nieh hehehe ...tp pandai-pandai lah cover perasaan tue pk pro n kontra nyer bile masalah-masalah dtg utk satu penyelesaian .....harap aku akan sentiasa dikuatkan semangat bukan bersungguh bukan time praktikal nie jerk tp untuk mase akan dtg jugak hehehe sbb dah dgr few friends cakap "huh time nie lah aku wat camnie, esok ngaja takde nyer" ..... ermmm "NO COMMENT"love yaaaPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

0 Comments:

Post a Comment

<< Home