Tuesday, June 02, 2009



.. aku ala-alada laloq da beno nyer, barang-barang nk g esok satu bende pun aku tak kemas lagi hahah bior la malas aku nak kemas skang.... esok br kecoh2 ermmmm

aktiviti hari nie dgn berjaye nyer dok mencuci mate hahaha, nak g renew lesen jerk tp melarat-larat plak ... sampai sogo dah kol 1 lunch dulu ngan ana, kebetulan mmg nk jumpe die, nk bg kain batik srawak yg aku janji ari tue, time g umah die sabtu lepas takde la aku bw sbb tak planning pun nak ke sane ... jumpe pun jap jerk, kol 2 die blik opis aku gerak ke JPJ hahaha akhir nyer hilang suda P ku ... setelah 2 kali P hehe (jgn diulang kesilapan yg lalu) lesen aku mati 18.4.09 tp kat marudi aku blasah jerk bawa klu terdesak hehe mementang la jarang ade polis :P .... blik sinik tak sentuh langsung stereng kete, tak branik kang kene tahan bute2 jerk sedekah 3 rat silap hr bulan kene gantung plak lesen tue ....

owh lepas settel JPJ ujan sgt la lebat diluar so nak cross ke Sogo balik mmg tak seswai, so terpkse la aku membelokkan kaki masuk reject shop heheh terpakse tau :P sib tp takde yg berkenan pun last-last aku capai 3 helai t-shirt utk qayyim 2 helai, satu lagi untuk balqis, b4 tis da beli gown utk balqis ... geram nengok baju budak comey-comey sumer nyer ... kuar dr RS hujan da reda sket, mls aku nk beli payung so redah jerk la, masuk blik sogo beli kan barang yg mak pesan + wedding card + aniversary card .. tp takde pilihan yg menarik plak aniversary card utk husband yg wife berlambak la plak ... hehe sejak bley plak aku ade hubby nie nyeh nyeh .. along aku yg pesan ... pastu aku trn blik ladies depart. capai blouse ijau, blouse sale hehehe xtually lip lip mate kat t-shirt Hush puppies tp rase mcm nanti la dulu (bajet ngak mengijinkan) so blah terus ha ha ha

opss seblum blik capai satu bende yg mmg aku nak tukar lame dah, dan terbang la serat lebey gitue .... takpe asal aku pakai utk jangke waktu yg lame so kire berbaloi laa .. ade lg satu bende hahaha (bape byk bende daaa) ni advanced give untuk diri sendiri walaupun 9/7/09 lambat lg, tp sbb klu dah blik sane mmg tak dapat la kan, so insyaAllah akan ku cube dptkan, sbb tue lah tak bley nak belanje2 sgt kikiki mesti daptkan ape yg kite aim dulu hahaha poyo ...

abis kat Sogo aku call alg tanye die balik kol bape malas la plak nak naik komuter sbb gerenti cam sardin, jam pun da pukul 4 lebey ... so dr Sogo aku jln kaki g opis along, saje jerk jalan sbb mase byk lagi leh aku cuci mate lagi hehehe kat jln tar ape lg nengok kain n tudung la, tp tak beli pun da penat kot so rase nk membeli pun da kurang .. penat weyyy .. tp sempat gak masuk cm cr kad anniversary last2 aku capai kad tulis thank you bla bla bla yg lain pandai la alg aku tulis, settel sumer br aku gerak g opis along, kol 5.30 akuda terpacak dpn bangunan bursa,malas nak masuk tunggu jerk kat luar.

alg kuar 5.45 so pulanglah kami bersame-same ... pale da ala berat jerk time dlm kete ...

tp ade satu lg nk citer br tingat hehehe tp mlas suda nak ketuk bende alah nie maybe balik dr kelanan la heh klu ade rase nak citer lagi ...ok chow

0 Comments:

Post a Comment

<< Home