Saturday, August 30, 2008

yerghhhhh minggu yang sangat-sangat meletihkan, balik dari kl sampailah hari nieh tak abis2 keje, keje sekolah keje rumah hwa hwa hwa sakit segale sendi hahahaha ...cume hari nie barulah boleh bernafas dan settel kan keje rumah dgn aman daman dan permai .... :) balik dari cuti seminggu kat umah mmg aku tak dok diam, hehehe blik umah mmg tak sentuh sgt keje kan so raseen....Minggu nieh mmg sgt penat dr ahad sampai la rabu bz ngan kelas...


mlm khamis bz ngan sambutan kemerdekaan seperti biase kalu dah name cikgu lukisan so kene la handle bab lukis2 aku kena handle pertandingan mewarna utk tahap satu, mlm rabu baru siapkan gambo utk budak2 warna ,,, haahha gue hentam sajork ... :P


khamis bz amik gambar utk setiap kelas la rase tak menang tangan .... tp alhamdullilah semua berjalan lancar....habis pertandingan cari pemenang then terus g dewan utk acara lain aku tukang amik gambo jerk ..Settel acara mkn2 dulu kat bilik guru


Then terus blik umah packing utk camping student tahap dua kat gua kerbau ... 2 hari 1 mlm jerk so bw ape yg patut jelah ....rase nyer mmg macam2 pengalaman aku dapat, sepanjang sekolah buat aktiviti, mmg terimbau jugak lah time aku jd anak murid dan skang aku berada dalam situasi yg same tp dgn title seorng guru heheheh mcm tak cayer jerk .....


bukan nak merungut tp terlalu byk yg kurang kena dgn cara guru-guru kat sini, mungkin aku tak layak nak mengomel lebih tp aku kesian jugak kat murid-murid isk mls nak citer sbb tak best kdg2 dieorg dok merungut pasal pelajar yg kurang displin bla bla bla ..... tp aku rase care cikgu handle murid pun penting aku dok jugak perhati cara cikgu selesaikan masalah murid or cara cikgu tegur murid ermm mcm kurang seswai jerk ..... hermmm ntah la aapepun aku selalu panjatkan doa agar aku dapat buat yg lebih baik, dan selalu diberi kekuatan utk tabah menghadapi cabaran sebenar, aku tahu cabaran yg menunggu lebih besar, mungkin aku tak berada di tempat mereka, hidup aku sebagai guru pelatih baru 2bln lebih ....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home