Wednesday, June 03, 2009



song 4 da moment keh keh keh ....


Aku masih
Tak mengerti
Cebisan hati terukir mengalir
Entah tersentuh tak beralun
Cuba memayungmu erat di hatiku
Kali ini terang ku pandang
Rupa wajah yang menjadi idaman
Sedarku tahu tak ku mampu
Hanya kata-kataku perhiasanmu
Aku masih mimpikan mu
Kerna mainan kasih yang berputik
Mengertilah kata hatiku
Terbit lahir lubuk kasih yang berkasih
Sedang ku bertepuk satu tangan
Namun genggamanmu erat padanya
Mahu saja ku melepaskan
Sisa bisa rasa cinta sebegini
Ku masih di sini...sampai bila
Entah mengapa harus lara
Ku masih begini
Tak bergoyang walau sedetik
Atas kabutnya jiwa ku sandarkan kata doa
Disusuli satu cerita
Bayangan perasaan
Ku coretkan satu pengalaman
Ku lepaskan...
Ku masih di sini
Sampai bila
Entah mengapa
Harus lara
Ku masih begini
Tak bergoyang
Walau sedetik
Atas kabutnya jiwa
Ku sandarkan kata doa
Satu cerita...

mak da buka soalan die, smlm time aku nak breakfast ...

"u still single dear ? " ekkeke since bile plak mak aku ckp omputeh hak hak (drama jerk)

mak aku direct tanye

"ko takde pakwe lagi ke?"

hahaha mmg tak pernah bercouple anak mak nie kui ...

aku dah sengih da ntah aku pun tatau ape aku rase bile org2 yg dkt dgn aku tanye, sib baik abah tak pena tanye direct .. so dengan cool nyer aku jawab je lah takde :P, pastu saje pancing mak aku, kalu org srawak nak ???? hahahaha

mak aku jawab ..... "ermmmmm kalu bole biar la org semenanjung" hahaha camner nieh ??? hehehe dun worry la mother anakanda mu inieh tak sangkut pun ngan mane-mane org srawak lg, maintain solo jerk ekekeke last2 due2 diam, terabai la soalan itew nyeh nyeh ...

dalam kete ngan along smlm, die tanye la pasal member yg nak kawin yg aku nak gi nie, aku pun citer la ... xtually pertemuan dua insan ni secara tak langsung adalah perancangan aku ngan hajar .... tp malas nak citer dulu nanti2 lah erk ( macam ade yg nak tau ahahahah poyo)

citer punyer citer, alg tanye "ko" ???? aku tau dah soalan tu berkaitan ngan ape, aku jawab la "sy mcm nie lah" pastu die bebel "ko tue lah nak yg chinese look ..... hahaha alah aku gurau jerk ari tue, time die ckp nk crkan utk aku kui .... tak payah la nak take serius kak oii (tp kalu ade adik suke wakkakakaak)

utk menjawab soalan ini klu secara mendalam nyer kang macam drama swasta plak, mls aku nak ckp pasal hati aku kat mak aku, klu aku bg jawapan (ntah la mak hati mas dah jd macm ais sejak ......) wakakakka kan poyo namenyer tue ....

oklah cukup lah aku membebel hiks ..... ok layan lagu kat atas tue erk ...ahahhaha

0 Comments:

Post a Comment

<< Home