Monday, July 27, 2009

cinta monyet ....

apehal tibe-tibe aku tulis bende alah nie erk ...

klu ckp pasal cinte monyer mesti org akan ingat mase zaman budak-budak sekolah
hehe kenangan couple2 time sek rendah, suke org sane suke org sinik .....

aku tak pena terjebak ngan isu couple2 nieh ... nape erk gadis ayu sgt kah ???
hahaha owh tidak tidak, cume mase aku sek rendah dulu aku mmg kurang ckp sket ngan budak2 laki nie, takat tego2 ade la tp nak sembang lame2 dok semeje hahaha mmg sik daa ... ape yg aku ngarut nieh hehe

aku teringatkan seseorg ..

tarikh nie tak mungkin aku lupe, aku ingat lagi hari tue, aku blik ujung minggu dr hostel, abah balik dr surau dan bagitahu " abg yun meninggal" yun kawan baik adik aku, yun cume ade seorg abg, kerana die hanya 3 beradik. Aku tergamam kejap, dia dah takda ... die slama ini yg jd cinta monyet aku ... bertahun aku memendam perasaan suke aku pada die, heee mungkin ia cume cerite seorg budak perempuan yg suke kawan lelaki nyer dr sekolah rendah hinggalah ke tingkatan tiga tanpa pengetahuan budak lelaki tue.... tp die lah budak lelaki pertama yg aku admire giler hee ... rase nyer tak perlu lah aku meleret-leret cerite tentang kisah kisah lame...

aku cume mendoakan kesejahteraan kamu disana, doaku moga kamu ditempatkan dikalangan orang yang beriman dan diampunkan dosanya...

Al-Fatihah....


1 Comments:

Blogger GRuNGe said...

Owh, sekarang kamu admire sama saya kan? Lalalala. Perasan sungguh aku ni kan.

11:42 PM  

Post a Comment

<< Home