Thursday, July 09, 2009



Mak Abah terima kasih untuk segala nyer hari nie mas da 28 thn ... terima kasih atas kasih sayang, susah payah membesarkan anakmu inieh heee tak reti lak aku nak susun ayat jiwang2 yang pasti tanpa mereke siapalah aku .... I LOVE U mak abah .... untuk adik bradik aku .... love u guysss .. anak2 sedare aku ...rindu bangat same kamuk semuaa hehehe

ermmm million thanks untuk kenkwan yg still ingat hari tua aku hehehe

ermmm apepun terima kasih pada NYA atas rezeki dan kesejahteraan yg die beri oleh NYA ... aku bersyukur ......

2 Comments:

Blogger GRuNGe said...

Terima kasih sebab menghari jadikan anda 28 tahun. Maka ada lagi 2 tahun untuk anda. Lalalala.

Selamat hari jadi dan semoga panjang umur dan murah rezeki.

7:57 PM  
Blogger me said...

huh :P

10:17 PM  

Post a Comment

<< Home