Saturday, July 11, 2009










ha ha ha

aku bab2 nieh sejak kat sinik mmg jarang salu jd org yg menolong2 jerk, i enjoy cooking tp aku bukan la kategori hebat hahaha cume suke cube2 dan aku paling suke konker dapo sensorang klu ramai2 aku lagi suke jd pembantu jerk nyeh nyeh ...

hari nie mmg aku lepak umah housemate aku due2 jd fasi kem bestari solat, aku nyer turn smlm so hr nie gue bole lepakkkkkkk yeszahhhh saye sgt sukak he he he ... dgn cuace mendung awan muram huhuhu aku mmg suke cuace gini tenteram jerk, pada aku laaa :P jue n feeda da sound reni nak kak mas masak hahaha mentang2 aku suke ngelat :P ...

hemmm ape lagi aku wat reni ngemas2 tu hr2 pun kemas cume klu weekend extraordinary la sket kan .... tv aku tak layan sgt pun byk layan FB hahaha dok berkuiz-kuiz walaupun kadang2 mcm sengal2 jerk kuiz2 tue aku layan jerk nyeh nyeh ...

then gayut2 hahaaha thanks to CELCOM utk bonus hr jadi aku dok gayut ngan adik akum mak aku luq n faiq ermm byk ngan family aku ..... then ngan sorang student tpt aku practical dulu, xtually die ckp xtipkan 8 no ....tp tak ramai yg gune celcom so ade la 5 no aku xtipkan hahaha ... dan aku sgt pasti aku bukan kaki gayut hahaha ...

ermm ape lagi nak citer hahah ntah aku takde idea da ....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home